Powered by Blogger.

第三日:九份大街 - 十分瀑布 - 十分車站 - 師大夜市 - 士林夜市

兩日crazy city life之後,今日決定往郊外走一走!book咗架七人van,朝早十點接我哋去九份同十分!司機賴先生好好客,先帶我哋食返個地道早餐永和豆漿。經常眼闊肚窄嘅我哋,今次又叫多咗嘢食,食唔哂!非常surprise食到鹹豆漿,是關我哋以為只不過係平日甜豆漿變鹹,其實餡料非常多,成碗粥一樣,好飽呀!






喺車上面,賴先生不停咁介紹左邊係乜,右邊係乜。但車上嗰九件都冇俾反應,仲hangover緊,瞓哂!


















第一站賴師父帶我哋到煤礦博物館,其實我哋對呢個站冇乜興趣,因為無甚特別,所以落車求其影幾幅相就繼續行程。下一個落車站係九份老街,開始我哋一路行,一路食嘅旅程!九份老街喺一條狹窄嘅小巷裡面,兩旁全都係小舖,主要係食店同手信舖,我哋又食臭豆腐,肉丸湯,買花生糖,九曲十三彎之後,行到九份茶坊終於停低歇歇腳,品一品茶。





好臭嘅臭豆腐,唔啱我!
九份茶坊




















從未試過齋坐品茶,坐低之後,步伐及興奮感覺慢慢停落嚟,淨係覺得好relax,好寧靜,好舒服。我哋點咗兩壺茶,一濃一淡,小二姐姐一邊泡茶,一邊解說茶嘅療效,功用,原來有咁深嘅學問!茶坊外有一個露天平台,行出去可以眺望整個九份,見好多建築物都係依山建成,好一幅圖畫!休息咗個多小時後,要急急腳出發到另一目的地 -- 十分!





茶坊露台望出去嘅景色

















十分離九份大概一小時車程,沿途都係林蔭小路,好靚!下一站係十分瀑布,其實上次到台北都到過呢度,不過上次係坐火車經瑞芳入平溪,路程唔一樣。好有印象嘅一條吊橋,左搖右擺,雖然離地唔高,但都幾刺激!再經過一條火車軌,就到達十分瀑布,入場費承惠NT$180。







上網搵咗啲資料,十分瀑布有20公尺,寬度約40公尺,乃台灣最寬廣嘅簾幕式瀑布,瀑布下方因水氣瀰漫不散,再經陽光折射後變嘅多彩耀眼,因此瀑布下方深潭又有「彩虹淵」嘅美名。「十分」兩字,因為當初有十戶人家合作無間咁興建家園,因此有了「十分寮」嘅稱呼。

謀殺咗一輪菲林後已經到咗黃昏,今日天氣好熱,陽光猛烈,我哋滴住汗行返上大門跟賴師傅集合,往十分老街。好鐘意老街係因為周邊綠色處處,喺湖邊有條路軌,兩旁都係舊式小店,大多係買天登嘅店舖。天燈有唔同顏色代表唔同意思,例如紅色代表平安祈福、財源廣進,橙色代表大吉大利、鴻圖大展,黃色代表學業順利、戀愛成功,藍色代表一帆風順、馬到成功,紫色代表甜甜蜜。單色100/雙色120/四色150台幣,由遊客決定選乜顏色而寫上心願,當然,好似我哋咁多心願嘅遊客會揀四邊都唔同顏色嘅天登!





貪得你吖









上次放天登唔算成功,因為放手以後,上升咗冇耐,個天登就燒著咗!今次希望順順利利啦。各人好努力咁寫上自己嘅心願,搞笑啲嘅有「希望中六合彩,一注獨得」,「日日俾仔圍」,我嘅金句「繼續賺錢買花戴」,「今天很開心,所以bom chat chat」,九唔答八!仲有快啲升官發財,快快搵到嘢做,等等。老闆純熟地叫我哋擺好pose幫我哋影相,繼而點火,我哋戰戰競競放手,祈求順利!天登一飛沖天去,好遠好遠,希望好似已交託咗俾神,安樂晒!

帶住滿身疲累,係時候返出台北酒店休息休息。梳洗大概個半鐘後,今晚係時候闖入夜市!由於酒店離師大夜市頗近,於是諗住行去,點知被老點了,行咗差唔多四十分鐘先行到,黑面!師大都算係一個驚喜,未到食市,兩旁有好多小舖,全都價廉物美,一條trendy嘅褲都唔駛NT$400,質料又ok,所以下次都會再嚟!其實食嘅店又唔算好多,所以最後都係選擇去返士林夜市。自從士林入咗室內之後都未嚟過,而家所有食店都喺地庫,好舒服乾淨。我哋衝鋒陷陣咗一輪已經夜深,加上今日咁操勞,都係早啲返歸!


0 comments :

Post a Comment