Powered by Blogger.

第二日:瞞著爹 - 五分埔 - 大腕 - 錢櫃KTV - 福德涼麵

台灣通朋友喺香港時俾咗個list,有邊啲食店一定要光顧。其中一間叫「瞞著爹」。好特別嘅名字,點解要瞞住個阿爹去食呢?但喺網上搵地址時先知原來有四家店,於是揀咗八德路二段366巷38號嘅四店,今年四月先開店。落咗的士,行完成條街,間舖呢?無招牌,無指示,明明企正google map所指嘅地點,都見唔到,莫非已關門大吉?無耐,先出發嘅朋友喺一個詭秘嘅地方伸個頭出嚟「呢度呀!」。嘩,駛唔駛瞞阿爹瞞得咁過份呀?門面欠奉,但一搪門,好大個魚缸仲有好精緻嘅佈置。









我哋九個人被安排下一層嘅一間房,非常日式。房間有min charge,而坐低先知四店係京柚子鍋,主要係食海鮮。雖然有肉類選擇,但由於晚餐會有好多肉類,所以午餐專攻海鮮。店員好耐心,慢慢上菜,慢慢調鍋,因為主打「柚子」,鍋裡面加上一大羹柚子醬後再加入高湯。但由於係實在太慢慢,有啲覺得浪費咗時間,整個lunch食咗差唔多兩個鐘!所以趕時間者,都要三思!食物質素唔錯,柚子鍋味道好特別,加上海鮮確實豐富線甜,值得推介嘅店!








鍋裡面加上一大羹柚子醬後再加入高湯


隻海鮮船好大隻呀!



蟹鉗肉質鮮甜

由於諗住下晝專攻五分埔,瞞著爹嘅午餐確實阻礙咗啲時間。上次同妹妹到五分埔真係買到手都軟,多選擇,又平!今次收獲到唔錯,好多貨品都係百幾二百台幣可以買到。由於standard降低,所以多於五百蚊嘅貨都覺得好貴。

台北五分埔離後山埤捷運站大概五分鐘路程,裡面有幾百間小店,喺橫街窄巷穿穿插插,都唔記得自己行過邊。好多店都係做批發,但亦會有零售,價錢相當便宜。今次見好多貨都係韓國入口,所以都唔駛去首爾啦!呀,千祈唔好星期一去呀,嗰日專做批發,唔做零售㗎!





晚餐今晚係去有名嘅燒肉店 - 大腕。為咗幫我book呢餐慶生飯,有個香港好朋友因為認識大腕員工,專登幫我好好安排,訂位,定菜單,令我哋九男女食得好開心。大腕座位唔多,圍住燒烤範圍只有十零廿個位,所以一次book九個真的不容易噢!幫助訂位嘅哥仔本應放假,但都俾面返工,幫手打點好一切先離開,不得不服台灣人嘅親切窩心。我哋其中一個朋友唔食牛肉,大腕都好有心安排牛肉以外嘅肉類同海鮮。大廚好有心機續塊肉燒,你未食完碟上嘅食物,佢唔會放其他食物,非常細心。其間仲跟我哋有講有笑,解釋每種肉類嘅分別,令我哋過咗一個好開心嘅晚上。







謝謝你專門回來招呼我們喲!






好好味嘅牛舌,當然有加推啦!
























晚飯過後,台灣朋友覺得我哋一定要盡興,再去錢櫃繼續!我哋去咗Sogo錢櫃KTV到零晨兩點多,繼而再去食福德涼麵,店舖位置:台北市興安街76號。超好味,簡單嘅冷麵,伴菜,加沙律醬,認真不得了!推介推介!




0 comments :

Post a Comment